První kontakt s chovnou stanicí

Již nějakou dobu jsem se rozhlížel po koťátku mainské mývalí kočky. Nejprve jsem hledal bez PP (průkazu původu), ale nakonec jsem dospěl k názoru, že jen u kotěte s PP je jakási záruka toho, jak bude vypadat, až vyroste, jsou záznamy o zdravotním stavu jeho předků a pokud je vše v pořádku, je kotě i socializované, zvyklé na běžný chod domácnosti. A to je moc důležité i pro jeho navazování kontaktu s lidmi během celého kočičího života. Takže místo, kde kotě vyrůstá ho ovlivní na celý život. Rozdíl v ceně není takový, aby se vyplatilo riskovat.

Napsal jsem tedy email chovné stanici, že se mi velmi líbí kočička Mourietta. Pak jsem asi napsal ještě 3 maily a jednu SMS, protože jsem se bál, že si ji někdo rezervuje dříve, než já. Inzerát s nabídkou koťat byl starý jen několik hodin.. přesto se ukázalo, že o Mouriettu se už přede mnou zájemkyně ozvala...