Další zprávy

První noc proběhla překvapivě hladce. Mourinka si vylezla na druhou úroveň stromu a spala, občas jsem zahlédl obrys hlavy, jak na mě kouká, protože jsem měl svou hlavu přímo pod ní. Je to dočasné spaniště, do ložnice první den nešla, je to tam moc členité.

V pět ráno běžně vstávám a ani tentokrát to nebylo jinak, jen s tím rozdílem, že se "to" ke mně odněkud přikutálelo a s vrnícím motorkem vlezlo pod peřinu a zase na hlavu a tak asi pětkrát za sebou. Světla bylo dost, tak jsem myslel, že je i víc hodin. Chvíli jsme si povídali a pak začal den. Bylo potřeba prozkoumat zase něco nového..

V ložnici se Mourinka potkala s "tou druhou kočkou", tak se říká odraze v zrcadle.. a bylo z toho číhání, krčení, schovávání, nafukování, ježení. A to dostatečně dlouhé. Konečně se, ač trochu pobízena, prošla po venkovní části systému zasíťovaných parapetů. Našlapovala obezřetně, pomalu a koukala z několikapatrové výšky dolů na všechno, co se hýbalo a docela jí to bavilo :) Trávu zatím jen očichává, zato všemožné kablíky okousává, stejně jako třeba víko s displejem notebooku a podobně. Oblíbený je bohužel i můj oblíbený krýgl od Plzničky.. Když se napiju vody, je jistota, že v ní byla vymáchána jedna z předních tlapek. Hrátek s vodou si užívá i u fontánky a je jasné, že bude potřeba pořídit nějakou podložku, protože ty ťapky to prostě vylejvají, jak se jim zachce.

Jinak je Mourinka opravdu takový pejsek. Sleduje každý můj pohyb a následuje mne. Když se vzbudí, vyžaduje pozornost a na oplátku vrní.

Co se jídla týče, stále vítězí granulky Applaws kuřecí. Oba pamlsky od Dokas měly velký úspěch, i když rybička s kuřecím skoro víc jako hračka, kterou je neustále potřeba odněkud vytahovat, k čemuž výborně poslouží dlouhá tyč s pírkem na hraní. Kromě syrového kuřecího masa, které je pro ni číslo jedna, ji chutnalo Cosma Nature, kuřecí filé, které vylízala z misky. Maličký kousek kozího sýru, po kterém se natahovala, patřil jen do sféry zájmu, nikoliv jídla. Zatím si moc nevšímá granulí Royal Canin pro mainské koťata ani Kippy paštiky.